(0) Producten € 0,00

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Producten
 
Hoe kan Agroo haar prijzen zo laag houden?
De prijs-kwaliteit verhouding is doorslaggevend bij Agroo. Aan de hand van een voordeelformule kunnen kwalitatief goede producten tegen lage prijzen worden aangeboden.
 
Agroo's voordeelformule:
- Agroo produceert in eigen fabrieken, hierdoor kan er voordelig geleverd worden.
- Agroo neemt genoegen met minder marge.
- Automatisering resulteert in efficiency die wordt doorberekend aan klanten.
- Kwantum en seizoen bestellingen worden beloond met scherpe tarieven.
- Agroo heeft geen dure overhead.
- Diverse fabrieken zijn modulair ingericht om snel aan behoeften te kunnen voorzien.
- Agroo gebruikt kennis van 13 productielocaties voor slim en efficiënt leveren.
 
Wat is de snelste manier om een product te vinden?
In de zoekbalk op de webshop van Agroo kunt u, door middel van het invoeren van originele referentienummers of merknamen van erkende producten, gemakkelijk en snel producten vinden.
 
Ik heb een fout gevonden in de productinformatie, hoe kan ik dit zo snel mogelijk Agroo laten weten?
Als u een fout in de content heeft gevonden op de webshop van Agroo kunt u een mail sturen naar info@agroo.nl Agroo zal de fout zo snel mogelijk aanpassen.
 
Waarom staat sommige content nog in het Italiaans?
De producten die Agroo aanbiedt komen rechtstreeks uit Italië, hierdoor is het mogelijk dat sommige content nog in het Italiaans staat. Er wordt hard gewerkt aan de vertaling.
 
Account op Agroo
 
Hoe kan ik een account aanmaken op de webshop van Agroo?
Rechtsboven op de webshop van Agroo staat “Nieuw bij Agroo?”. Als u op deze tekst klikt wordt u doorgelinkt naar een een pagina waarop u zich als nieuwe gebruiker kunt registreren. Op de volgende pagina die verschijnt, kunt u uw gegevens invullen. Klik daarna op de button “versturen” en uw account wordt aangemaakt.
 
Ben ik verplicht om een account aan te maken als ik een bestelling wil plaatsen?
Nee dit is niet verplicht. Nadat u op afrekenen hebt gedrukt kunt aangeven of u een eenmalige bestelling wilt plaatsen en daardoor geen account wilt aanmaken of dat u wel een account wilt aanmaken.
 
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik nu?
Indien u uw wachtwoord bent vergeten kunt u dit aangeven nadat u op de button “Login” hebt gedrukt (rechtsboven aan de pagina).
 
Waar kan ik informatie over mijn geplaatste bestelling raadplegen?
Aan de rechterkant van uw scherm staat het winkelwagen met uw producten erin, het subtotaal en het aantal artikelen. Als alle producten in uw winkelwagen hebt kunt u op afrekenen drukken.
 
Winkelwagen
 
Hoe kan ik producten toevoegen in mijn winkelwagen?
Zoek het product dat u wilt bestellen en klik vervolgens op “Meer info”. Op de volgende pagina die verschijnt kunt u het gewenste aantal aangeven en op de gele button “Toevoegen” drukken. De producten worden nu in uw winkelwagen geplaatst.
 
Hoe kan ik zien of alle producten in mijn winkelwagen leverbaar zijn?
Als u een product hebt toegevoegd aan uw winkelwagen, krijgt u alle producten te zien die u hebt toegevoegd en daarbij de levertijd. Als er bijlevertijd onbekend staat, neem dan contact op met de medewerkers van Agroo via 088 - 011 9010.
 
Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
Als u nog niet hebt afgerekend kunt u ten alle tijde het aantal aan te passen of verwijderen in uw winkelwagen.
 
Levering
 
Wat is de levertijd van de artikelen die ik bij Agroo bestel?
De levertijd wordt genoemd in uw winkelwagen. Als de producten in uw winkelwagen op voorraad zijn worden ze binnen tien werkdagen geleverd.
Soms wordt in het rood aangegeven dat het aantal producten niet in één keer geleverd kan worden of dat de levertijd onbekend is, aangezien de producten niet voorradig zijn. Neem dan contact op met de medewerkers van Agroo via 088 - 011 9010.
 
Wat zijn de bezorgkosten van Agroo?
Franco levering bij order > € 100,-. Zie onderstaand tabel voor bezorgkosten per gewichtsklasse.
 
GewichtPrijs
0-30                   € 6,95
<30                   in overleg

Uw bestelling wordt pas verstuurd wanneer deze in zijn geheel op voorraad is. 
Deellevering, omdat een deel van uw bestelling wel op voorraad is, maar het andere deel nog niet, is mogelijk. De extra verzendkosten komen voor rekening van de klant.
Onze medewerkers nemen in zo'n geval altijd even contact met u op. 
 
Kan ik bestellingen ook op een ander adres laten leveren?
Dat is mogelijk, u kunt tijdens het afrekenen een ander adres opgeven.
 
Kan ik bestellingen ook afhalen?
Dat is mogelijk. U kunt kiezen voor de optie gratis afhalen.
Houd er rekening mee dat wij in onze demo-winkel slechts 10% van het totale assortiment hebben liggen.
Wij hebben hier dus niet alles op voorraad en zullen u per mail of per telefoon informeren op het moment dat uw bestelling compleet is en bij ons af te halen is.
het afhaaladres is:

Kamerlingh Onnesstraat 6
8606 JN Sneek
 
Retourneren
 
Kan ik producten ruilen of retourneren?
Het ruilen en retourneren is alleen mogelijk met een factuur en wanneer er sprake is van foutieve levering(en) en/of defecte producten die binnen de garantieperiode vallen. U dient uw retouraanvraag aan te melden via info@agroo.nl onder vermelding van factuurnummer en reden retour. Niet aangekondigde retouren worden niet in behandeling genomen.
Wanneer de geleverde artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u deze uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst retourneren. Dit geldt voor artikelen die:
Compleet zijn
Onbeschadigd zijn
In de originele verpakking zitten
Ongebruikt zijn
 
Werkwijze
1. Informeer Agroo, via info@agroo.nl  Geef aan om welk artikel het gaat, het aantal en de reden waarom u wilt retourneren.
2. U ontvangt een e-mail met daarin de adresgegevens waar de artikelen naar toegestuurd kunnen worden.
3. Na ontvangst controleert Agroo of de artikelen in goede staat zijn.
4. Als dit het het geval is ontvangt u binnen twee werkdagen uw aankoopbedrag terug. Als dit niet het geval is neemt Agroo contact met u op.